Publicado el: 29 Sep 2017

Echa a andar el Serviciu de Normalización Llingüística de los conceyos de Grau ya Candamu

Lu primeiru que se vei organizar ha ser un cursu d’asturianu básicu na Casa la Cultura de Grau ya una renovación de la cartelería de la casa conceyu de Candamu

Casa la Cultura de Grau

Redaición/Grau

Dende finales del mes de septiembre del añu 2017 echa a andar el Serviciu de Normalización Llingüística de los conceyos de Grau ya Candamu, como apuesta firme d’estos conceyos pola normalización de la llingua asturiana nel ámbitu municipal y social.

La persona que se vei encargar d’esti serviciu del conceyu yá’l filólogu Miguel Rodríguez Monteavaro ya la oficina va trabayar nos dous conceyos asturianos al empar: en Candamu, los llunes ya los xueves, ya en Grau, los martes, miércoles ya vienres. Esta nueva sección d’estos conceyos occidentales va depender de las respectivas conceyalías de cultura ya vei trabayar pola integración progresiva de la llingua asturiana en tolas estaxas de la sociedá.

Esti serviciu ñaz cola ayuda de la Conseyería de Cultura d’Asturias ya col apoyu de los conceyos de Grau ya Candamu ya forma parte de los planes de normalización llingüística que se vienen llevando a cabu dende los últimos años nos diferentes conceyos. Los obxetivos principales d’esta nueva sección municipal son dar usu a la llingua asturiana sin prexuicios ya usala cola firme convicción d’equiparala a la castellana na alministración local. Esta actitú positiva hacia la cultura propia yá vien reflexándose en dellas actuaciones de los equipos de gobiernu de Grau ya Candamu dende la última llexislatura ya faise autónoma agora cola creación del nuevu plan de normalización. Outra parte del trabayu del serviciu ha ser promover, asesorar ya traducir testos ya cartelería de las asociaciones de los dous conceyos, amás de sirvir de puntu d’apoyu p’aquellas personas que quieran dar promoción a la llingua asturiana en cualquier ámbitu de la sociedá.

Lu primeiru que se vei organizar ha ser un cursu d’asturianu básicu na Casa la Cultura de Grau ya una renovación de la cartelería de la casa conceyu de Candamu. Estas primeras actuaciones van tar siguidas de más ya van poder siguise dende’l Facebook del Serviciu de Normalización Llingüística de Grau ya Candamu (https://www.facebook.com/grauyacandamu).

 

 

Deje su comentario

La Voz del Trubia