Publicado el: 11 Mar 2018

Grau y Candamu organizan cursos d’iniciación d’asturianu p’adultos

 Pa matriculase en Grau nun fai falta nada más que llamar n’horariu de mañana los martes ou los miércoles al Serviciu de Normalización Llingüística de Grau

Grau y Candamu organizan cursos d’iniciación d’asturianu p’adultos

Redacción/Grau

El Serviciu de Normalización Llingüística de los conceyos de Grau ya Candamu organiza dous cursos d’iniciación d’asturianu p’adultos. Ún d’ellos va ser en Grullos, la capital del conceyu de Candamu, ya l’outru, en Grau, la capital moscona.

Las clases nel conceyu de Grau van empezar el llunes 2 d’abril a las 19:00 ya van estendese hasta’l 28 de mayu na Casa la Cultura de Grau, palaciu Miranda-Valdecarzana. Esti cursu nun va ser una continuación del anterior cursu que se fixo en Grau, que duróu dende octubre hasta febreiru, anque las clases sí van siguir la llinia educativa que se llevóu a cabu nestos meses (por eso se denomina “Fase B”). Pa matriculase en Grau nun fai falta nada más que llamar n’horariu de mañana los martes ou los miércoles al Serviciu de Normalización Llingüística de Grau (985 95 22 29), mandar un corréu electrónicu a llingua@ayto-grado.es ou dir en persona al Serviciu (Casa la Cultura de Grau, palaciu Miranda-Valdecarzana, CP: 33820). Por cuestiones organizativas, ponse un límite de 30 personas pa las clases ya, en superando esi tope, los que quieran apuntase van tener qu’aguardar nuna llista d’espera.

Deje su comentario

Diario digital del Camín Real de la Mesa