Publicado el: 03 May 2018

Esther Martínez, premiada nel I Concursu de microrrellatos de la FSA

Adrián Barbón y Gimena Llamedo ficieron entrega de los premios

Mari Luz Pontón, Esther Martínez y Gimena Llamedo

Redacción/Grado

El Secretariu Xeneral, Adrián Barbón, y la secretaria d’Organización de la FSA, Gimena Llamedo, ficieron entrega na sede de la Federación Socialista Asturiana, de los premios del I Concursu de microrrellatos en Twitter «Selmana de les Lletres Asturianes na FSA-PSOE».
El xuráu, una vegada esaminaos los microrellatos, alcordaron conceder el primer premiu a Xurde Menéndez Caravia, de Quintes (Villaviciosa). Esther Martínez, de Santullano (Les Regueres), corresponsal de LA VOZ DEL TRUBIA, ganó’l segundu premio y Nacho Fonseca recibio’l tercer premiu del concursu. Toos ellos recibieron un llote de llibros n’asturianu.
Amás de los tres primeros premios, el xuráu elixió como finalistes a a Marcos Salazar Lobato, César González Herrerías, Xosé Ramón Martín Ardines, Xuan Calros Pérez Corsino, Rosa María Rodríguez González, Jose Suárez Arias-Cachero ya Iván Gutiérrez Diego. Toos los concursantes unviaron ente’l 18 y el 28 d’abril los sos microrellatos, de tema llibre, anque según les regles del concursu teníen que ciñise a la estensión de 280 carauteres permitíos en Twitter, incluyíu’l hashtag #SelmanaLletresFSA.
La Federación Socialista Asturiana, a traviés de la secretaría d’educación, universidá y normalización llingüística, María Luz Pontón, convoco’l primer concursu de microrrellatos en Twitter «Selmana de les Lletres na FSA-PSOE» col oxetivu de llanzar un mensaxe nes redes sociales al rodiu de la celebración del XXXIX Día de les Lletres Asturianes.

Deje su comentario

Diario digital del Camín Real de la Mesa