Publicado el: 28 Feb 2019

Esther Martínez, premiada en el concurso ‘La mio llingua ye’, de Iniciativa pol Asturianu

La corresponsal de La Voz del Trubia en Las Regueras obtuvo el segundo premio en el certamen literario, celebrado a través de Twitter por el Día de la Lengua Materna

Esther Martínez, junto al ganador del primer premio, Alfredo Garay

Redacción/Grado

Unos hermosos versos en asturiano, en los que explica qué significa para ella su lengua materna. Con esta creación Esther Martínez, corresponsal de La Voz del Trubia en Las Regueras, ha resultado ganadora del segundo premio del concurso ‘La mio llingua ye’, convocado a través de Twitter por Iniciativa pol Asturiano, con motivo de la celebración del Día de la Lengua Materna.

“El concursu entamáu por Iniciativa pol Asturianu baxo’l títulu #lamiollingua ye yá tien el resultáu de los ganadores. El primer premiu ye p’Alfredo Garay (@llunazon), segundu premiu pa Esther Maral (@esthermaral) y el terceru pa Gurriapu Andayón (@gurriapu). Amás hai una mención especial pal alumnáu de 6 de primaria del Colexu de Cabueñes. Tamién tienen esti accésit @XoseInaciu, @AnaLopezTirado y @deivizxixon. Iniciativa pol Asturianu valora mui positivamente la participación nel concursu y agradez abondo la difusión y collaboración de los y les internautes na campaña en defensa del idioma”, señalan los organizadores.

Deje su comentario

Diario digital del Camín Real de la Mesa