Categorías: Trubia

Pablo Suárez, collaborador de LVT, miembru de l’Academia de la Llingua Asturiana

Esti trubiecu ye llicenciáu n’Inxenería Superior de Telecomunicaciones y en Filoloxía Hispánica

Pablo Suárez, collaborador de La Voz del Trubia, foi escoyíu’l pasáu 10 de marzu miembru de l’Academia de la Llingua Asturiana. Suárez, natural d’Udrión (Trubia), anque residente anguaño en Toledo, tien una columna fixa nel nuesu periódicu titulada Al Alta la lleva, na qu’escribe en llingua asturiana artículos d’actualidá.
Na xunta estraordinaria de l’Academia de la Llingua Asturiana fecha’l pasáu xueves 10 de marzu, aprobóse por unanimidá la propuesta de nomamientu de dos nuevos académicos correspondientes, los doctores D. Pablo Suárez García y D. Xosé Antón Suárez Puente.

Pablo Suárez García (Udrión-Trubia, 1973) ye Llicenciáu n’Inxeniería Superior de Telecomunicaciones, en Matemátiques y en Filoloxía Hispánica; Doctor en Filoloxía pola Universidá d’Uviéu y Especialista en Filoloxía Asturiana. Ye autor de traducciones al asturianu y ediciones crítiques d’obres como’lTirán el Blancu, coeditáu cola Acadèmia Valenciana de la Llengua, Proses profanes y la Tragédia de Caldesa de Joan Roís de Corella. Tamién ye’l traductor de la versión al asturianu d’El Quixote de Miguel de Cervantes. Collaborador d’esta Academia, participa nes «Xornaes Internacionales d’Estudiu» y foi premiáu en delles ocasiones nos Concursos d’Investigación de la institución.

Redacción
Publicado por
Redacción

Entradas recientes

Proaza ofrece una charla informativa para combatir la plaga de la vespa velutina

Orientada a aquellas personas que quieran participar en la campaña anual 2026 en el concejo,…

hace % días

Cangas aplaza el Concurso Nacional de Asturiana de los Valles

ASEAVA y el Ayuntamiento no descartan recuperar la cita si la situación sanitaria mejora En…

hace % días

Soto de la Barca, regalo envenenado

La cesión a Tineo del poblado de la Térmica, un complejo arquitectónico único, abandonado al…

hace % días

Zarréu, el silencio de los despachos

Hay accidentes que son tragedias y otros que son la consecuencia lógica de un sistema…

hace % días

El Supremo anula el Plan de Gestión del Lobo de Asturias

El alto tribunal estima la demanda de la Asociación para la Conservación del Lobo Ibérico…

hace % días