Categorías: Grado

Grau celebra la Semana de las Lletras Asturianas

El 3 de mayu pretende ser una xornada festiva onde se va faer usu de la llingua asturiana polas cais de la villa

Redacción/Grau
Van celebrase dellos actos en Grau pola la Semana de las Lletras Asturianas en colaboración ente’l Serviciu de Normalización Llingüística de Grau, la Conceyalía de Mocedá, la Conceyalía de Cultura, los centros educativos qu’hai en conceyu, l’Aula de las Metáforas ya la Conseyería de Cultura del Principáu d’Asturias.

El xueves 3 de mayu pretende ser una xornada festiva onde se va faer usu de la llingua asturiana polas cais de la villa moscona. Organizáu pol Serviciu de Normalización Llingüística, a partir de las 12:00 na Plaza del Mercáu (Plaza Xeneral Ponte y si llueve, na Capilla los Dolores) va celebrase’l Día de las Lletras Asturianas cola participación ya colaboración de la Escuela d’Educación de 0 a 3 años, la Escuela Bernando Gurdiel, la Escuela Virgen del Fresno, la Escuela de La Mata, l’IES Ramón Areces ya l’IES César Rodríguez. Tolos neñas ya neñas que tán matriculaos n’Asturianu, que suman un total de 500 alumnos, van baxar a la plaza pa disfrutar d’un eventu que se va dividir en dous partes. Primeiro van venir a Grau representantes de la Universidá d’Uviéu, de la Academia de la Llingua Asturiana, de la Conseyería de Cultura ya del Conceyu de Grau ya van faer entrega de dellos lotes de llibros pa las bibliotecas de los centros moscones. La segunda parte del actu trátase d’un conciertu del grupu de música tradicional-indie L+R, formáu polos músicos Leticia González ya Rubén Bada, que van cantar unas piezas col sou pandeiru ya la sou guitarra eléctrica.

Amás d’esto’l miércoles 2 de mayu a las 19:30 na Capilla los Dolores va faese entrega de los diplomas del «V Premiu de poesía Selmana de les Lletres», p’alumnáu de primaria ya secundaria del conceyu de Grau. Esta entrega ta organizada a medias ente la Conseyería de Cultura del Principáu d’Asturias ya l’Aula de las Metáforas de Grau.

Toos estos actos van ser de baldre ya espeyan el compromisu de los moscones cola llingua asturiana.

Redacción

Ver comentarios

Publicado por
Redacción

Entradas recientes

El trubieco Luis G. Donate presenta en Trubia su segundo libro, ‘El Reino de los Tigres’

El colaborador de LA VOZ DEL TRUBIA estará el próximo sábado en el Teatro Casino…

hace % días

Somiedo abre la selección de 10 alumnos-trabajadores para el Taller de Empleo “Somiedo Avanza”

La iniciativa ofrece la posibilidad de obtener el Certificado de Profesionalidad de Nivel 1 en…

hace % días

Proaza, Cangas del Narcea y Salas acogerán cursos de autoprotección frente a incendios forestales

El Principado llevará a distintos concejos jornadas prácticas para preparar a la población ante el…

hace % días

Música y baile en el Enrame de la Fonte de la Campa, en Salas

La celebración del Enrame volvió a reunir a los vecinos y vecinas de la villa…

hace % días

Todo a punto para las fiestas de San Juan en La Mata

Los festejos arrancan mañana y se prolongan el fin de semana con juegos infantiles, verbenas,…

hace % días

Trabanco reorganiza las competencias de su equipo tras el cese de Lorena Cabo

Él mismo asumirá el área de Deportes, mientras que Turismo pasará a Cristina Coalla, Mercados…

hace % días