Publicado el: 12 May 2021

Candamo convoca la sexta edición de su concurso de Rellatos Curtios

El concejo celebró el Día de les Lletres Asturianes entregando los galardones del año pasado, que recayeron en Paco Álvarez, José Ángel Gayol, Adriana Álvarez y Alicia Menéndez

Los representantes municipales junto a los premiados en la edición de 2020

Redacción/Grado

El Ayuntamiento de Candamo ha convocado la sexta edición de su ‘Concursu de Rellatos Curtios Conceyu Candamu’, para «fomentar la creatividá ya la expresión lliteraria pa contribuyir a desarrollar el conteníu cultural de la sociedá, y esparder, consolidar, arriquecer ya da-y prestixu a la nuesa llingua ya la cultura asturiana». En las bases «establécense 2 categorías:Adultos. Van poder participar tolas personas mayores de 16 años, presentando una obra namái, escrita n´asturianu estándar ou na variante occidental, na que Candamu ta enxertáu. Va premiase la obra inédita qu´a xuiciu del xuráu sea d´un valir lliterariu mayor. La temática yá llibre ya´l relatu ha tener una estensión de 1 fueya como mínimu ya 5 como máximu. Va concedese un premiu de 500 euros al trabayu ganador d´esta primer categoría, tea escritu n´asturianu estándar ou na variante occidental, ya un premiu de 200 euros al rellatu finalista. El xuráu va poder conceder los accésits qu´estime oportunos.
A estas gratificaciones económicas ha efectuáse-ys la retención correspondiente, en conceptu de tributos al Estáu. Escolinos/as. Esta categoría ta dirixida a los escolinos de llingua asturiana hasta 16 años, au s´establez una subdivisión ente nenas/os hasta 12 años por un llau, con un primer ya un segundu premiu consistentes en llotes de llibros ya regalu, ya de 12 a 16 por outru, con un primer y un segundu premiu consistentes tamién en llotes de llibros ya regalu». Los textos pueden presentarse hasta el 7 de junio, por cuadriplicado, en el Ayuntamiento  (Barriu El Campu, núm 27, 33829 Grullos, Candamu).
Con motivo de la reciente celebración del Día de les Lletres Asturianes, el Ayuntamiento hizo entrega de los premios de la edición del año pasado, que no pudieron entregarse en su momento por la pandemia. Los premios recayeron en el periodista y escritor Paco Álvarez; en el escritor y secretario municipal de Teverga José Ángel Gayol, en la categoría adultos, y en Adriana Álvarez y Alicia Menéndez, en la categoría escolar.

Deje su comentario

La Voz del Trubia