Categorías: Gradoz

Acto lliterariu de la Selmana de las Lletras Asturianas en Grau

 

A las 19:30 na Capilla los Dolores va faese entrega de los diplomas del «V Premiu de poesía Selmana de les Lletres» y la actuación poéticu-musical de Pablo X. Suárez y Chinu L’Indiu

Redacción/Grau

A las 19:30 na Capilla los Dolores va faese entrega de los diplomas del «V Premiu de poesía Selmana de les Lletres», al alumnáu de primaria ya secundaria del conceyu de Grau. Esta entrega ta organizada a medias ente la Conseyería de Cultura del Principáu d’Asturias ya l’Aula de las Metáforas de Grau, pola la Semana de las Lletras Asturianas. Va cuntar cola actuación poéticu-musical de Pablo X. Suárez y Chino El Indio.

El xueves 3 de mayu pretende ser una xornada festiva onde se va faer usu de la llingua asturiana polas cais de la villa moscona. Organizáu pol Serviciu de Normalización Llingüística, a partir de las 12:00 na Plaza del Mercáu (Plaza Xeneral Ponte y si llueve, na Capilla los Dolores) va celebrase’l Día de las Lletras Asturianas cola participación ya colaboración de la Escuela d’Educación de 0 a 3 años, la Escuela Bernando Gurdiel, la Escuela Virgen del Fresno, la Escuela de La Mata, l’IES Ramón Areces ya l’IES César Rodríguez. Tolos neñas ya neñas que tán matriculaos n’Asturianu, que suman un total de 500 alumnos, van baxar a la plaza pa disfrutar d’un eventu que se va dividir en dous partes. Primeiro van venir a Grau representantes de la Universidá d’Uviéu, de la Academia de la Llingua Asturiana, de la Conseyería de Cultura ya del Conceyu de Grau ya van faer entrega de dellos lotes de llibros pa las bibliotecas de los centros moscones. La segunda parte del actu trátase d’un conciertu del grupu de música tradicional-indie L+R, formáu polos músicos Leticia González ya Rubén Bada, que van cantar unas piezas col sou pandeiru ya la sou guitarra eléctrica.

 

Organiza la Conseyería de Cultura del Principáu d’Asturias ya l’Aula de las Metáforas de Grau.

Redacción
Publicado por
Redacción

Entradas recientes

Doblete literario este viernes en Quirós

El colegio Virgen de Alba acogerá la representación de "Lavandín",con la Troupé de Teatro Saludriano…

hace % días

Culminan las obras de abastecimiento de agua de Las Pandiellas, Murias y Cuero, en Candamo

Los trabajos, acometidos por la consejería de Movilidad con una inversión de 121.000 euros, incluyen…

hace % días

El juez fija en 345.000 euros la indemnización por el ‘Caso Trastévere’

El Ayuntamiento tendrá que pagar el 70% de la indemnización, y el resto lo abonará…

hace % días

Los bomberos precintan la casa cuyo desván se derrumbó en Trubia

Los técnicos consideran que la vivienda es inhabitable, y las familias afectadas, una de ellas…

hace % días

Cangas abre la inscripción para celebrar la Fiesta del Trasiego y el Mercado Artesanal

La cita es los días 20, 21 y 22 de marzo y buscan productores agroalimentarios…

hace % días

La Confederación Hidrográfica mejora los arroyos del Verde, La Reguera y El Reguerón en Salas

Los trabajos de limpieza de los cauces afectaron a tres tramos de 2.000 metros, con…

hace % días